جمعه ۲ آذر
ای خدای آتنا شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۱۵۹۲۴
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
ستاره
می چسبانم
در کوچه های
خدا
دراوج
پرواز کبوتر
- دلم -
تا
آخرین پله های
مناره ی
ربنا
پاییز است
فصل گریه های من
تن خشک
قاصدکم را
میزنم به
دریا
یک تمنا
فاصله .....
کم کن
پرواز کهکشانی
مرا
ازاین
تاریکیهای
تنم
تا
سریرنور
ای
خدای
آتنا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.