دوشنبه ۵ آذر
بر جان من شرر زد شعری از جلال کوشا
از دفتر فروغ عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۲۳ شماره ثبت ۱۵۸۶۷
بازدید : ۸۰۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب جلال کوشا
|
بر جان من شرر زد
آنگه که طفل جانم ، در کوچه ی توسر زد
هر لحظه شد به یادت ، پروانه وار پر زد
آمد نسیم بویت ، جانی دوباره در تن
پروانه این دل ِ من ، بر جان من شرر زد
افسانه ی من وتو ، چون شمع و پروانه شد
من سوخته ام فروزان ، پروانه ام پرپر زد
ما چون مسافرانِ ، کشتی عشق و دریا
دائم که در تلاطم، این آب که تا کمر زد
تاریکی شب است و من رهسپار عشقم
با بودنت کنارم ، بار دگر قمر زد
**********************
تذکر * حتما وحتما اشکالات فنی دارد . لطفا اگر نمی خواهید دربخش نظر دهی انتقاد وراهنمائی بنویسید لطفا اشکالات را بصورت پیام خصوصی ذکر بفرمائید وراهنمائی کنید - متشکرم
نمی دونم کی این مطلب را آماده کردم . هر وقت یادم اومد ساعت و تاریخ صحیح را ثبت می کنم و قطعاً قبل از 88/7/15 بوده است .( کوشا)
از همه شما متشکرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.