جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکوفه مهدوی (بهارانه)
آخرین اشعار ناب شکوفه مهدوی (بهارانه)
|
دلم گـرفته ز دوری ، بیـا بیـا ای خوب
بیـا که در همه عـالم تویی مرا محبوب
بیـا ز دیدنِ روی تو جـان بگیـرم من
ز عشـق تازه بگـردم ، توان بگیـرم من
بیـا ز غصّه و غمهـا جـدا شود این دل
بیـا که شور و نشاطی مرا شود حاصل
بیـا که غـربت من را فقط تو درمـانی
بیـا که صبــر و قـرار دل پـریشانی
بیـا و روح من آمــاده ی رهـایی کن
ز پـای تا به سـرم را همه خـُدایی کن
بیـا کـه از قفس تـن به تنگ آمده ام
بیـا که با خـودم اینک به جنگ آمده ام
بیا که مست جنـونم ز عشق تو ای یار
بیا که غرقه ی خونم ز عشق تو ای یار
بیا شکـوفـه حسـرت دیدار روی تو دارد
دلش هــوای نسیمی ز کـوی تو دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.