جمعه ۲۵ آبان
این شاعران دیوانه هایی دل نشینند شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۶ شماره ثبت ۱۵۷۴۰
بازدید : ۶۷۰ | نظرات : ۱۲۶
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
روزی که برق چشمهای ما به هم خورد
انگار تقدیرم به نابودی رقم خورد
سقراط دل ، این بینوای دست پاچه
یک استکان شوکران را جای سم خورد
حوا رسید و سیب سرخی داد دستم
شیطان رسید و روی ایمانم قسم خورد
آنروز دیگر شعرهایم جان گرفتند
روزی که تنظیمات افکارم بهم خورد
دیوانگی هم حال خوبی داشت آن روز
وقتی دلم از بین عاقل ها قلم خورد
بعد از دوچشمت مدتی آواره بودم
تا اینکه در اینجا گدارم لاجرم خورد
این شاعران دیوانه هایی دل نشینند
بهتر که کارم با گروهی محترم خورد
من دست و پای چشم خود را جمع کردم
شکر خدا از استکان انگار کم خورد
بعداز تو حرف عادی م، دیگر غزل شد
روزی که برق چشمهای ما به هم خورد
=====
به چشمهایش...
برگی از دلنوشتنی های روزانه ام...
از نقد و نظر تمامی عزیزان ، صمیمانه استقبال میکنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.