جمعه ۲ آذر
دلتنگتان هستم شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۱۵۷۳۳
بازدید : ۱۲۴۱ | نظرات : ۷۹
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
دلم که تنگ می شود
می خواهند خجالت بکشم
من یک دخترم
این را از من خواسته اند که بیاموزم
اما
به گور پدرشان خنده
من هیچ گاه نیاموختم
پس
دلتنگتان هستم
و
دوستتان دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.