جمعه ۲۵ آبان
باید به نخلهای سر زده ات اقتدا کنم شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ۰۳:۳۳ شماره ثبت ۱۵۶۵۲
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۱۶۳
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
باید توسلی به دوچشم شما کنم
دل را میان حرمت نامت رها کنم
تا اینکه مثل ابر بگیرم هوای تو
باید خود از هوای دل خود جدا کنم
تا از هوای ماه دلش بی خبر شوم
باید تو را بخواهم وچاهت صداکنم
امشب بیا به شیر خدا رسمیت بده
تا اینکه شیر نذر شفای شما کنم
امشب بیا ودست اجابت فرو ببار
تا سر برارم از فلک و ادعا کنم
باید بجز تو از همه ی خویش بگذرم
باید به قول های نداده وفا کنم
باید به سمت آیینه ی سینه سر کشم
دستی برارم از طرف آه... ها...کنم
باید که نوزده شب خود را سحر کنم
باید به نخلهای سر زده ات اقتدا کنم
تا اینکه چون پرنده بگیرم عبای تو
باید تمام فرصت خود را دعا کنم
آقا ببخش که اشکم هووی ماست
باید توسلی به دوچشم شما کنم
***
التماس دعا...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.