سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر زهرا جباری (فروردین دخت)
آخرین اشعار ناب زهرا جباری (فروردین دخت)
|
دیده ام گریان است
دل من می گیرد...
دیده ام چون باران می بارد!...
و در آیینه ی دل ،آسمان هیچ شود
چه کسی می داند؟
شاید آن روز که ایزد همه را نعمت داد
گفت بهر تو بُوَد این غم ها
تا شود اشک و ببارد در دل
یا شود جوهر و شعری بنویسد از دل
یا که همچون باران،دیده ام تر بکند...
و خدا می دانست
همه اندوه دلم بود از این
که غمت خانه کند در این دل
و چو کاهی شود از
کوه تنهایی محض
دیده ام می بارد
دل من می گیرد!
چه کسی می داند؟؟
شاید آن کس که بخواند این شعر
خبر از این دل پر درد ندارد ؛شاید...
و تو فروردین دخت
تا غمت بود قلم بود!
تو وگرنه هیچی...
و توای ایزد من
دست من را تو بگیر!
که نباشد ته شعرم پوچی!...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.