جمعه ۲۵ آبان
... شعری از احمد خالد غروب
از دفتر تلاوت عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۰۵:۲۵ شماره ثبت ۱۵۵۸۶
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب احمد خالد غروب
|
ای جان که دل به تیر غم آماج می کنی
این خانۀ تو است چه تاراج می کنی
گویی که دیده باز بکن تا ببینی ام
ما را به غیر خویش تو محتاج می کنی
ای دلنشسته جان بلب است از فراق تو
مختاری گر بخوانی گر اخراج می کنی
در پیش چشم من بنشین اشک من ببین
میلی اگر به دیدن امواج می کنی
گر زلف خویش را به کف عاشقت دهی
روز محرمش شب محراج می کنی
جان در تموز هجر تو ای جان کجا رود
کی سایه بر زمین دل ای کاج می کنی
صبراز"غروب"خویش چه می جویی درفراق
ای خسرو از گدا طلب باج می کنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.