جمعه ۲۵ آبان
بی نگاهت می رود از جان و تن آرامشم شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر دلشکسته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۵۵۱۵
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۹۵
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
می روی بدجور بر غم مبتلایم می کنی
با نبودت ماه تاب من فنایم می کنی
بی تو من آواره و مدهوش سرگردانیم
پس چرا گیج و حیران و رهایم می کنی؟
دل که شد شیدای چشمان خمار و مست تو
پس چرا از دل بخواه خود جدایم می کنی؟
می روی و جرم خود تدبیر قسمت می کنی
نامرادیها به تدبیر قضایم می کنی
باز هم مال دلم می باش ای مهتاب عشق
گرچه داری از مدار خود سوایم می کنی
بی نگاهت می رود از جان و تن آرامشم
با وفا با رفتنت الحق جفایم می کنی !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.