جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
1-
دروازه قرآن چشمت را
به رویم نبند.
چادرنشین خیالم
شهری شده
شیراز دلت بزرگ است
پناهم بده .
_________________
2-
یک روز
دررقص گردبادها
خون تو
شاباش خواهدشد
و
من
تکرارتوهستم
در
سبزه های سرخ.
_______________
3-
مثل - یک - درخودش ادغام می شد
و
باز
خودش بود
نه مثل صفر
که درهمه تلنبارمی شود
و
هیچ نیست .
_______________________
4-
مثل باد
خودت رابه آب و آتش می زنی
تا
زمین دل مرا بروبی
ومن
می نشینم بر قله خودخواهی.
و
نگاهت می کنم
با چشمان درشت ناسپاسی .
__________________________
مریم شجاعی - 91
* بازنویسی به مناسبت سلامتی .برادرشاعرم جناب آقای - عباس جوخواست .
27/4/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.