شنبه ۲۶ آبان
پريا شعری از شاهرخ موسی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۱۵۴۴۳
بازدید : ۱۰۸۸ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر شاهرخ موسی زاده
آخرین اشعار ناب شاهرخ موسی زاده
|
نمي دانم
كدام قصاب از او استخوان دريغ كرده است؟
اين چنين ها ر و گزنده
بر دريا و پرياي دلم پوزه مي كشد
زبان اش بوي مردار مي دهد
غافل از آنكه
حرام نمي شود دريا
حراميان خوب مي دا نند
من پر ازعروسك و گوشواره ام
پر از غرورم و ستاره
حواسيل ها با روياي من به خواب مي روند
سنگ هاي يخ زده بو سه ي مر ا مي فهمند
و تو در آن كوچه ي بن بست
و ا ژه هاي پير را با ريتم مي جوي
مظلوم نمايي ات برگرد مردارخواران
قصه ي ديگري ست
تا هي گشت بزني
از تبارت دور نماني.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.