شنبه ۳ آذر
در خیال چاپ شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۱۱ شماره ثبت ۱۵۳۸۸
بازدید : ۷۷۲ | نظرات : ۲۰۹
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
مثلِ بادمجانِ بَم
واکسنِ دِ.دِ.تِ زدم،
تا آفت ها پارتی بگیرند!
در خیالِ شکوفا شدن
پوست از سَرم کندهِ شد
تا این یکی چاپ شود.
کلاهِ من از بچگی پشم نداشت!
ناشر گفت:
شعر نگو،میرزا قاسمی به سبک فرانو حاضر است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.