مثلِ بادمجانِ بَم
واکسنِ دِ.دِ.تِ زدم،
تا آفت ها پارتی بگیرند!
در خیالِ شکوفا شدن
پوست از سَرم کندهِ شد
تا این یکی چاپ شود.
کلاهِ من از بچگی پشم نداشت!
ناشر گفت:
شعر نگو،میرزا قاسمی به سبک فرانو حاضر است.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.