جمعه ۲۵ آبان
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۱۵۳۷۲
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۱۰۸
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
تقدیم به دختر عزیزم، زهرا محمد زاده ی گرامی م
به میمنت بهبودیشان پس از چندین روز بستری
و پیوستن به جمع صمیمانه های پر طراوت عزیزان سایت ناب
و به تمامی مریمی های سایت و نگاه مهتابی مریمی های سرزمینم
=====
بانو بیا که عقده دل با تو وا کنم
روزی هزار مرتبه نامت صدا کنم
پشت قیام تو تا انتهای عشق
دل را به عطر مریمی ات اقتدا کنم
بانو دلم شکسته دعایم نمیکنی؟
تا من بنام عشق برایت دعا کنم
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
باید دلم هوای دوچشمت رها کنم
یک مریمی تمام وجودم گرفته بود
بی او چگونه صحبت این ماجرا کنم
آن مریمی که رفت وفادار بود ورفت
باید منم به مریم مهرش وفا کنم
این را عیان برای تو گفتم ،نگو ولی
شاید که درد سینه ی تنگم دوا کنم
عمری گلایه ماند برایم نکرد و رفت؟
باید گلایه های دلم را کجا کنم؟
حتما خطا شنیده که آن نازنین رمید
باید نقیصه های دلم را رها کنم
بانو نگاه مهر تو از سوی کبریاست
باید همیشه شکر نگاه خدا کنم
باید دو بسته شمع کنم نذر چشم تو
باید که دین گردن خود را ادا کنم
باید در انتها ندهم دل به مدعی
بایدکه فکر عشق خود از ابتدا کنم
آیینه ام که در صف تالار مانده ام
تا از وجود باغ دلم پر جلا کنم
بانو دلم شکسته ،دو چشمان خود نبند
تا از غم نهفته دلم را جدا کنم
دردا که دیر آمده ای در غروب من
باید طلوع تازه عشقی بنا کنم
زهرا بیا و دختر پاییزیم بمان
تا جان هوای عطربهارت فدا کنم
======
با درود و سپاس و قدردانی از حاج فکری عزیز بخاطر زحمات دلسوزانه ی بی دریغ و
مستمرشان...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.