شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
برای باور دردم
احتیاج به سنفونی
نگاهت است
که با هر دانه از مژه هایت
و هر تار مویت
هزاران نت اجرا نشده را به
اجرا گذارم
تیر داغ عشقت را آرام
بر قلبم فرود آرم
چرخش زیبای چشمانت
و بروز دردم را
بر سنگ فرش این تئاتر کهنه
و اشک های ریخته شده بر آن را
که اکنون همچو شراب قدیمی جا افتاده
است بنوش!
شاید در حال مستی
دل سنگت نرم گردد
تا که بدانی
سرا پا از عشقت درد مندم.
15/04/2010
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.