شنبه ۳ آذر
اشک های آسمان شعری از محسن حامد
از دفتر اشکهای آسمانی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۱۵۳۳۱
بازدید : ۹۲۳ | نظرات : ۲۱۷
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
هنوز مجذوبِ زمینم
و در سایه سار لکهِ ابری
اشک هایِ آسمان را می شمارم.
آفتاب دلِ ما
مدتهاست نشانی طلوعِ هر صبحش را
گم کرده ست.
شور عشق
در دامن غروب
خواب هفت پادشاه می بیند
و من هنوز
زیر باران خدا
آسمان را وجب می کنم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.