دوشنبه ۵ آذر
ترانه اي براي دوست (براي شروع استمداد مي طلبم از حضرت حجت (عج)) شعری از غلامعباس عالم دوست
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۱۵۳۰۵
بازدید : ۱۲۹۰ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر غلامعباس عالم دوست
آخرین اشعار ناب غلامعباس عالم دوست
|
زير آفتاب زلال ظهر دي
همره باد فتاده توي ني
اوج ديوار بلند آرزو
مي كنم چشمان نازت جستجو
همره رقص پرستوي بهار
زير چتر تك درختي از چنار
پاي اين آبي آرام و سترگ
سر و جانم به فدايت اي بزرگ
زير باران لطيف كوهسار
همره آب زلال جويبار
پاي گلهاي قشنگ ياسها
عاشق و شيداي تو عباسها
پاي آن رنگين كمان هفت رنگ
زير آن ابر عبوس خلق تنگ
در گذرگاه نسيم و بادها
مي كنم اسم تو را فريادها
يا مهدي (عج)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.