جمعه ۲ آذر
ترانه شعری از رامین پسنده
از دفتر گلبرگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۲۹ شماره ثبت ۱۵۲۹۰
بازدید : ۹۹۷ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب رامین پسنده
|
یه حرفهایی هست که نمی شه زد
غصه هایی هست که می شه سد
یه جاهایی هست که نمیشه رفت
آخه هر کنجش پر خاطره است
نگاهی هست که نمیشه دید
یه صدایی هست که میشه شنید
امیدی هست ته نگاهت
آخه دل دادن شده گناهت
لحظه هایی هست که میخندی
به اون روز هایی که گذشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.