يکشنبه ۴ آذر
آیه های حماسه شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۱۵۲۸۸
بازدید : ۲۰۰۳ | نظرات : ۳۷۱
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
شبیه ِ مرگ شده ایم ؛
در ظلمت ِ دالان ِ افکار
و غیبت ِ آفتاب ِ قلم
تشنه ایم ...
در برزخ ِ
خاطرات ِ سیپید ِ به خواب رفته
و هذیان ِ غزلی آزرده
در انتظار ِ ...
فصل ِ پنجم ِ
خاطرات ِ کوچه های خواب
.
بگذار ؛
چراغ سبز شود
آیه های ِ حماسه
چشمک می زنند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.