شنبه ۳ آذر
این بهارم را بگیر از من شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۱۵۲۶۴
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
این بهارم را بگیر از من خزانی نیز هست
از پی هر سایه سرو بوستانی نیز هست
پاره کن پیراهنم را زیر پوشش هم مبر
دامن آماده رنگین کمانی نیز هست
مور هم باشم اگرگندم کنی از من دریغ
می تکانم سفره ام را لقمه نانی نیز هست
امنییت را روزو شب با سادگی ا ز من بگیر
امنیت راگربگیری پاسبانی نیز هست
هی مرنجانم که تا از خویش هم هجرت کنم
هی مپیچانم که راه بی کرانی نیز هست
آنقدر ها پیش من از صابرن صحبت مکن
صبر اگر باشد دل آتش فشانی نیز هست
هی گره پشت گره راه زمینم را مبند
این زمین راهم ببندی آسمانی نیز هست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.