شنبه ۳ آذر
اعتراف به اعتراض شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۵۲ شماره ثبت ۱۵۲۴۸
بازدید : ۸۱۱ | نظرات : ۹۶
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
قلم را
به جرم اعتراف زدند
تا کتاب ها تایپ شوند!
استدلال
معلول ذهنی خطاب شد،
و جای اثبات
حمام عافیت گرفت.
منطق
در آکواریوم
لطیفه شد.
اعتراض
از دیوار شعرم بالا رفت
و در انتظار درک شدن،
آبستن اعدام شد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.