يکشنبه ۴ آذر
نورها باید چید شعری از شیدای یاس
از دفتر ماه گرفتگی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۱۵۲۴۵
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
بوسه های خدا جمع در پروین
سایه اش در نفس مست ترک خورده ی ماه
سرخی پژواک لبهای دعا
دست در خلوت یاس
نورها باید چید
در نیاز ساده ی لمس خیال
حسِّ نمناک شده ، از پرِ احساس خدا
دانه های خنک عشق ، در حسرت یک قطره ی ناب
از شوق تو می میرد
قلب در حادثه است
پیچکی می بافی
در مشکی چشمان حضور
حلقه های واژگون درصدف خواهش بی رنگی ها
ساقی لحظه ی دلتنگی ها
آب ، از چشم تو می گیرد
قاصدک آرام است
پرواز باید کرد
تا اوج بیتوته ی گلبرگ شقایق در شب
در رقص نگاه خواب
جنس سلول سَحر ، از تپش پاکی آب
تا افطار
از سِحر سَحر، واژه ی ملموس خدا می نوشی
اسلیمی گلهای نماز
آویخته از بغض طلوع
طعم شیرین رخ اشک ، سر سفره ی او
از مائده اش ،آینه می چیند
ودر خنده ی سیمای انار
جنبش قلقلک ساحت زیبای قرار
جامه از بال های ترنم فرشته می پوشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.