شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
عشق من در قلب من غوغا مکن
ترک این آشفته رسوا مکن
قسمتم از هجر رویت درد شد
بس که روزم تیره شد شبگرد شد
تا به کی فریاد های بی جواب
روی زیبای تو میبینم بخواب
سیلی دست فلک سنگین شد
گوش کن دلفریب و آهنگین شد
درد آهنگ در تمام لحظه ها
گوش کن فریاد هایش بی صدا
با تو شب ای ماه من دشوار نیست
با تو چشم دل دگر تب دار نیست
ای خزان دیده درد من بیا
نظرت یک صد مثنوی کردم بیا
مثنوی های بدونه اشگ و آه
فارغ از هرگونه انده و آه
بی تو هردم واژه ها را می بازم بیا
بی پرم ای بال پروازم بیا
مثنوی گوی من ای روح نجیب
خالق کل واژه های بی رغیب
این همه دردت بجانم تو بخوان
حرمت دنیای من با من بمان
از دفتر فقط بخاطر تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.