جمعه ۲ آذر
تراوشاتِ ذهنی شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۱۵۲۰۲
بازدید : ۶۴۰ | نظرات : ۱۲۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
تَشعشُعاتِ یو وی
پشت عینکهای دودی
قرنطینه می شوند،
تا با خیالِ تخت
عوارض را جذب کنیم!
طراوت،
از حرارتِ روزگار جوش می زند
و من
از تلخیِ شعر، کهیر.
شاید، تراوشاتِ ذهنیِ حلزون
خنده دارترین فُکاهیِ قرن باشد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.