جمعه ۲ آذر
داخ چگن شعری از ئاریو
از دفتر گولاگه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۰۷:۳۳ شماره ثبت ۱۵۱۳۹
بازدید : ۱۷۸۰ | نظرات : ۴۲
|
|
له دیوویت نیه
داخ چگنت له هیوور خسه م
له کوو فیرت بکه م، شون پادیش نیه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.