جمعه ۲ آذر
ت نیه زانی شعری از ئاریو
از دفتر رنج ما قصه نيست نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ۲۳:۳۱ شماره ثبت ۲۱۸۵۷
بازدید : ۱۳۰۵ | نظرات : ۸۳
|
|
ت نیه زانی
وه ختی نه و گه د
له وایه سوو وسان
جه نگ منو ژیانه
می دانی؟
وقتی نباشی
انتظار فردا
جنگ من و زندگیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.