چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
مادرم مثل يه ماهي
مثل كوهِ صبر و خورشيد
يكي در اوجِ دل انگيز
چرا از صبرش نپرسيد
مادرم مثل شب و روز
مثل نور وشورِ مهتاب
اگرم سازِ دل آواز
گلي در غروبِ آفتاب
مادرم مثل يه پرواز
مثل روشني و فردا
هركه هم از او نپرسيد
خورَد افسوس و سه بلوا
مادرم مثل لالايي
مثل روز و شبِ بيدار
هركسي تندي به او گفت
پاسخش مانند ديوار
مادرم مثل شكوفه
مثل يك الهه ي ناز
همچو دوست داشتنيه من
لحنِ مهربان و آواز
مادرم مثل يه واژه
مثل جانم به فدايت
جمله را زود تر بگويد
كه بميرم خاك پايت
تقديم به همه ي مادران دلسوز
به خصوص مادر و مادربزرگم
محمدرضا پهلوان 15 ساله از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.