يکشنبه ۴ آذر
پریشانی دنیای بزرگ شعری از مهدی قربانی (ققنوس)
از دفتر مشق دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۵۰۷۸
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
لب درياي شمال
پاي ان سنگ بزرگ
مانشستيم كه ارامش دريا نگريم
خلوتي بود ميان منو درياي بزرگ
هردو با بوديم
هردو باهم جستيم
راز اين خلقت بي همتا را
من سكوتي كردم
خيره بر ابي اب
ونگاهي كه بدور
بسته شد تا به فلك
با خودم ميگفتم
راز ارامش دريا در چيست ؟
او چرا ارام است
مگر از دنيا نيست
يا ندارد خبري
زپريشاني دنياي بزرگ
حلول ماه مبارک رمضان رو به تک تک دوستان ناب تبریک میگم
ما رو از دعای خیرشون محروم نکنند .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.