جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
دیشب عزیزی را که غریب به شش سال از او بی خبر بودم بطور کاملا اتفاقی در یکی از پست های همین سایت دوباره پیدایش شد و تداعی خاطراتی گشت که این سروده ها قسمتی از آن میباشد:
۱- دل دیوانه
ریخت به پای تو دلم ؛هر چه داشت
در دل توریشه نزد؛ هر چه کاشت
آن دل دیوانه که بشکستی اش
از توچه پنهان که تو را دوست داشت
۲- سنجاق سر
سنجاق سری که لایق موی تو بود
در وسع من شیفته کادوی تو بود
بیچاره؛دلی را که شکستی عمری
سنجاقک آبشار گیسوی تو بود
-----------------------------
۱۳۸۵-۱۳۸۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.