جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
فال نشسته در
تلخ ترین قهوه روزگارم...
سیگاریست
که هر غروب
از فرط خیال دود از کله اش بلند میشود،
و اشک...
از چشمان فالگیر پیر جاری
تا خبر نیامدنت را
در بغض گلویش قورت دهد...
زیبا آصفی(آمــین)4/خرداد/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.