چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
آمدش آن رمضان بركت، آن ماه غفراني و رحمت
مَن لَهُ يَطلَبُ نوراً، تا شود اهداء و قسمت
سبحان خدايي كه افريد ز خاك، انسان و ابتدايي
هركه خواهد پيش برد، به نماز وبه دعا و يكصدايي
حمدخدايي كه برين سي روز مي دادش صبر و هديه
توبه كن بنده ي خوارم توبه اي هَمرَه، با ناله و گريه
رمضان ان بوي دل انگيز، به مشامِ عالم و انسان خورَد
آري كه ز افطار جان و روح، دگرباري ايمان خورَد
اي كه گويي لااله الا اللهُ الملك الحق المبين
سماءيي افريد كه ستون هايش بلرزاند هر قعر و زمين
اي صدايي كه گويي الحمد الله ربَّ العالمين
بشنو پندي از رسولان و امامان و نطق ناصحين
گو از تمام دل باياري خدا، و هو الشَّهر الرمضان
كه نازل نمود آن هدايت،آن كتاب، بسم قرآن
پيشاپيش فرا رسيدن ماه پر بركت و سرشار از رحمت الهي، رمضان العظيم
برهمه ي شاعران شعر ناب مبارك باد
محمدرضا پهلوان 15 ساله از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.