جمعه ۲ آذر
هوس دیدار شعری از امیر ابراهیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۰۷ شماره ثبت ۱۴۹۵۵
بازدید : ۱۱۵۲ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب امیر ابراهیمی
|
سلام و درود
و عرض ادب به محضر تمام اساتید و شاعران هنرمند و بازدیدکنندگان عزیز.
دلنوشته زیر را با الهام از یک ماجرای واقعی سرودم..
ماه گذشته که "یار نازنینم" در مشهد بود؛
بنا بدلایلی موفق به دیدارش نشدم.
اقامت "او" کوتاه و متغیرهایی منفی که اجازه نداد دیدار حاصل شود و
از همانروز تاکنون؛حس و حال رفتن به سر قرار در ذهنم شکوفا مانده
ولی آن گنجشگک زیبا در لانه خویش و در شهری دور
ماوا گزیده و شهر ما چون قفسی خالی از گنجشگک؛
نبودش را با تلخ ترین صدا فریاد میزند..
تقدیم به "او" که با تمام وجودم دوستش میدارم
و منتظر دیدارش میمانم.
بااحترام به تمامی دوستان عاشق و عاشقان همراه...
مشهد مقدس..16 تیرماه 1392
*****************************
برمیگردم بسوی آینه
برای آخرین بار
نگاه میکنم سراپای وجودم را
درونم غوغاست و دلم در تپشی نو
میپندارم که آماده ام برای دیدار
ناگه صدای نجوای مادرم
میرسد به گوش
آهسته و غم آلود ::خدایا
در بیاور فرزندم را از خظا....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.