جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
خم خمرم لبالب هستم از عشق
همیشه مست مست مستم از عشق
زده رنگ جنون بر لحظه هایم
خدارا شکر راضی هستم از عشق
------------------------------------------------
۱۱مهرماه ۹۱
همدان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.