جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محبوبه زیدی (ماه پوپک)
آخرین اشعار ناب محبوبه زیدی (ماه پوپک)
|
خدای دور و نزدیک
مانده حالا
به این بازی
به این جنون…
من شرح تو بودم
از فراق
از فعل دار
از وسوسه…از بوسه
توفان غوغا
عاجز از واژه ها
زاویه تعظیم بود
که میخواندی
وقتی که چشم اهوراییت بسته شد
وقتی به سرت زد
باورت
خیالت
از خود پریدم
برشانه های تو
که میلرزید آسمان را…
خدا خواب بود
بی حرکت
بی نصیب از نفسهای تو
فریاد
سنگ بر سنگ
به وقت سحر
به وقت خواب
وقتی که تو خدای زمین شدی…
ابر،پنهان پشت ابر
خورشیدپشت خورشید
چشم ،فربه
کمانچه ی نفس
نزدیک به شعر به نقش
چشمهایش
که دلتنگ در سرایش
در خوانش
کمانچه ی نفس…
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.