شنبه ۲۶ آبان
خلسه شعری از لیلی
از دفتر فصل کال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۴۸ شماره ثبت ۱۴۸۳۸
بازدید : ۱۴۶۹ | نظرات : ۹۶
|
|
یک ثانیه مانده به تحویل
در میعاد گاه پوریم ....
(برای یک قرن هم آغوشی)
شکست تندیس باورم...!
هیچ آغوشی امن تر از
آرامستان تنهایی ام نیست...
تمام رویاها سپید
تمام باورها سیاه
و تمام ما، نا تمام و خاکستری .
در انتظار تولد طالعی نحس
از نطفه ایی مشکوک...
آنجا که مذهب سلاخی می کند
باهم بودن ما را
خلسه ای سرشار از خلاء می خواهم.
لیلای...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.