يکشنبه ۴ آذر
جوانه میزند تمامی وجودم... شعری از سعید مطوری
از دفتر دفتر اشعار سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۵۶ شماره ثبت ۱۴۸۱۹
بازدید : ۷۲۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
نسیم در موهایت
ترانه ا ی زیبا
و عطرش را
می پراکند در لحظه ها
نسیم نفس بودن توست
که عشق را زندگی می بخشد
و تمامی نوازشی که
من و تو را
در لبخندی، زیبا می کند
طعم انار میدهد رازهای من و تو
به رنگی که در دل ماست
و گلهای سفیدی که مدام
بر موهایت نقش میزند
بودن یک پاکی را
وبا رطوبت موهایت
جوانه میزند تمامی وجودم
که سالهاست در دانه ای مانده
دانه ای که زندان تنهایی بود
من در شبی مهتابی با برگهایم
گل وجودت را
در آغوش خواهم کشید...
سعید مطوری/ مهرگان
از دفتر شعر سپید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.