جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
تقدیم به جناب سید حاج فکری عزیز برای شعر شرف:
شاعرشدی ومرا سرودی نم نم
از چشم تو آب زندگانی خوردم
آهسته بخوان مرا که ننگ است رسم
غیرازتو به وصل گوش هرنامحرم
----------------------------------------------------------------
تقدیم به جناب موسی عباسی مقدم برای بداهه ارسالی به بداهه۳
به دادمن برس موسی اسیر جادوی دردم
زمارساحران زخمی شده تنهایی ام هردم
عصایت مرهمی دارد که آب خضرنوشیده
بیفکن تا شود رسوا به اعجازت دم سردم
-----------------------------------------------------------------------------
تقدیم به بانو جلال موسوی برای شعر ای تو مراایمان جان...
باجان ودل مهمان شدم در خلوت جانانه ای
در پرتو شمع ادب عاشق تراز پروانه ای
دیدم سماع عشق را در جوشش آیینه اش
چرخان شدم از باده ی مستانه مستانه ای
----------------------------------------------------------------------------
تقدیم به جناب ترکمان برای شعر هشت کوتاه ویک غزل
زنجیر زپای دل ما نگشودند
این آینه های کور در خودنگران
بیرون بکش ازمیان یدبیضارا
تاصبح شود این شب درسحرروان
--------------------------------------------------------------------------
تقدیم به م لولی وش برای شعر خاتون
برای خاتون که در دست های مهدی اش مادر همه شد:
دستت که به خدا رسید
تازه فهمیدم
هم دست خدا بودی...
------------------------------------------------------------------------
تقدیم به بانو مریم رییسی برای شعردلنوشته های من
آنقدر در سکوت خیره ام
برایت آدم برفی بافته ام که
که پای هیچ بهاری به زمستانم نمی رسد
شالت را برگردنم دخیل ببند
شاید معجزه ای شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.