جمعه ۲ آذر
دل خوشی شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۱۴۷۳۶
بازدید : ۵۹۴ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
دل خوشی هایم سر سوزنی ست
دست توقعم کوتاه ست
به قد انگشتان دست هم نمی رسد
خواهشی دارم چون برگ درخت
به سان آینه ای در قاب تنهایی
آویزان است بر دیوار غم
و در سپیده دم در انتظا ر
یا گل سرخی درباغچه
که در عطش بوییدنش مانده
تا بلبلی ازراه برسد
آری دلِ خوشی هایم نازک است
به اندازه یِ
یک استکان چای که با تو می نوشم
به اندازه نگاه مجنون به لیلی
دوستان عزیزم .تازه روی آوردم به شعر سپید.این اولین قدم من است.می دانم جسارت کردم و گفتم سپید ولی می دانم هنوزسپید نیست آن طور که اساتید بزرگوار می خواهند مطمئنم مرا می بخشایید و دستم را می گیرید و بهم کمک می کنید که دراین مسیر هرگاه به زمین افتادم رهایم نکنید.می خواهم یاد بگیرم .پس خوشحال می شم تا می توانید بی رحمانه از هرجهت نقدم کنید.بسیار سپاسگزارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.