جمعه ۲۵ آبان
به رنگین کمان ها بگو گم شوند شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۰۷ شماره ثبت ۱۴۷۳۳
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۱۶۶
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
دلم برده آن غربت چشمها
صفای دل و حرمت چشم ها
عزیزی یوسف کجا میرسد؟
به پای تو و عزت چشم ها
به رنگین کمان ها بگو گم شوند
در آن هاله ی خط خط چشم ها
ز چشمان خود اعتیادم مگیر
فدای تو و عادت چشم ها
همه حسرت طاقتت میخورند
و من حسرت طاقت چشم ها
پس از مشهد چشم های ترت
بسی کرده ام غیبت چشم ها
عزیزی و می بارد از یوسفت
همیشه همین عزت چشم ها
فدای تو که شاعران می کنند
قیامت بر آن قامت چشم ها
به مهتابی چشم هایت بگو
بنازد بر این قدرت چشم ها
تو را نازنین، دوست تر دارمت
به عشق تو و حرمت چشم ها
ز «دلجو» مگیر آخرین لحظه ی
شکوفایی فرصت چشم ها
====
به چشم هایش...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.