يکشنبه ۴ آذر
که آسمان گرفته شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۱ شماره ثبت ۱۴۷۰۰
بازدید : ۴۶۸ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
دگر مگو برای من که آسمان گرفته
دمی که دست عشق بوی آشیان گرفته
که مرز عاشقانه ها شده پر از بهاران
که آرشم به دست خود گل کمان گرفته
گل بهار صورت و لب تو رنگ رنگ است
گلاب خوب عاشقانه در خزان گرفته
سوار ابر و مه شدیم به زیر چتر باران
دگر برای من مگو که نبض جان گرفته
دوباره باغ گل شده پر از نشاط پونه
شمیم عطر او به مغز استخوان گرفته
خنک شدیم زیر سایه بان چشم خورشید
مگر که کاکلت به سایه ی زمان گرفته
ومادرم که رفته داغ عشق و شعله ای نیست
به این تنور داغ عشق خرده نان گرفته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.