جمعه ۲۵ آبان
ناهید صفت یک شبه تابیدی و رفتی شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۱۴۶۳۹
بازدید : ۸۲۳ | نظرات : ۱۱۵
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
مهتاب شدی عشق تراویدی و رفتی
خورشید شدی عاطفه باریدی و رفتی
بعداز تو دو چشمم همه لبریز ستاره ست
بس اشک از این چشمه ی غم چیدی و رفتی
ای وای به یلدای زلیخایی این قوم
ناهید صفت یک شبه تابیدی و رفتی
برقامت یعقوب دلم ، ای همه یوسف
پیراهن دندان زده پوشیدی و رفتی
غوغای بهار تو ندیدیم ، در این باغ
یغمای خزان خورده ما دیدی و رفتی
خود مظهر گلخند چمن بودی و بر ما
هم سانی آلاله پسندیدی و رفتی
پروانه صفت پر زدی از شمع نگاهم
با دست نسیمی همه رقصیدی و رفتی
«ثابت قدم» ی نیست کزاین موج نگریید
بر ساحل این واقعه خندیدی و رفتی
======
محمد فقط 23 سالش بود...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.