يکشنبه ۴ آذر
خاطره ها شعری از عباس جوخواست
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۳۰ شماره ثبت ۱۴۵۶۸
بازدید : ۶۲۵ | نظرات : ۸۲
|
آخرین اشعار ناب عباس جوخواست
|
در زمستانی سرد
کوله باری سنگین
روی دوشم
تنها
می روم
تا سفری دور
در دور
سفری سخت
از این دور پیداست
سفری که همه جایش
گذر خاطره هاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.