جمعه ۲ آذر
يك تار مويت را به يك دنيا نميدادم شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۱۴۵۵۸
بازدید : ۹۹۹ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
يك تار مويت را به يك دنيا نميدادم
حالا همان يك تار مويت داده بر بادم
دائم به تو از كشته هاي عشق ميگفتم
خياط بودم ، عاقبت در كوزه افتادم
لبخند شيرينت به كام خسرو پرويز است
من همچنان در بي ستونِ عشق فرهادم
بي اعتنايي ميكني .انگار يادت نيست...
سیبی به من دادی و من هم دل به تو دادم
من اولین عشق تو ام تو آخرین عشقم
در یاد من ماندی و من را بردی از یادم
روز ازل _ پاي درخت سيب ... يادت هست؟
خانوم حوّی .اين منم ...من _ حضرت آدم !
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.