جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
۱- شب افروز
درد را شمع شب افروزی نیست
سوختن این که تو می سوزی نیست
راست می گفت شبی فلفل هندی خورده
زندگی آش دهن سوزی نیست
۲-کاسه لیس
ای روح تو از جنس خدا نفس نفیس
ای با همه کس غیر خدا گشته انیس
یامرو به مسجد واگر هم رفتی
در خانه ی حق کاسه ی ابلیس ملیس
گرگان-۱۳۹۰
جهانگیری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.