دلم میگیره از دنیا
یه وقتایی...یه جورایی
یه چیزایی یادم میاد...
یه حرفایی...یه روزایی
یه حس گنگ و نامفهوم میاد میپیچه تو خونه
کجایی دفتر شعرم...!! بازم امشب دلم خونه!
یه حالی دارم انگاری دلم از زندگی سیره
به هر سازی که میرقصم...
دلم آروم نمیگیره!
یه جورایی دلم تنگه...نمیدونم برای کی
دلم پر میشه از غصه...نمیدونم برای چی
دلم میخواد یه وقتایی ...
برم تو کوچه ها گم شم
تمام آرزوم اینه یه روزی مثل مردم شم
یه جاهایی تو این شهره که شادیهامو میگیره
از اون جاها که رد میشم...
دلم بدجوری میمیره
یه بغضی پشت چشمامه از این اندوه پی در پی
چشام میباره گه گاهی...
آخه دلداگی تا کی؟!
یه وقتایی...یه جورایی دقیقا مثل امروزه
یه جایی گوشه قلبم هنوزم داره میسوزه
یه چیزایی یادم میاد...
یه حرفایی...
یه روزایی...
یه جاهایی...