شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محسن ابراهیمی اصل (غریب)
آخرین اشعار ناب محسن ابراهیمی اصل (غریب)
|
طرح لبخند به لبهای ترک خورده چه دیدن دارد
شکر از هر که همان لحظه زمین خورده شنیدن دارد
خوش به احوال همان خسته که فهمید خدا را دارد
اشک از دیده ی در سجده ی شکرانه چکیدن دارد
عشق را هر که زمین خورد ،همان لحظه به مقصود رسید
اَن قلب مقدس که شد از عشق خدا مست ،تپیدن دارد
نیست یک شانه ی پر مهر که گاهی دل سیر اشک بریزیم
ناله از دوری اَغوش پر از مهر خداوند ، کشیدن دارد
نیست،هرگز نشود هیچ کسی لایق یک لحظه که زانو بزنم
لیک درگاه پر از مهر تو هر وعده وهر لحظه خمیدن دارد
کاش می شد که شبی خسته و اَرام در اَغوش تو مرد
خسته و سرد ولی گرم در اَغوش خداوند رمیدن دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.