جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر میثم الهی خواه(قاصدک باران) تک لُر
آخرین اشعار ناب میثم الهی خواه(قاصدک باران) تک لُر
|
زمین اینجا باز هم تشنه است ..!
نشانی ات را از خیابان های شهر میگیرم
از وقتی رفته ای ، انگشت به دهان مانده ام !
نگاهت را از من گرفتی تا آخرین حرف ها را بسپاری به لحظه های انتظار..!
آخرین کلام می ماند برای دلخوش گذاشتن من به بازگشت.....................
این بار قدم هایم سست تر شده است و ستاره ها هم مسیر رفتنت را به من نشان نمی دهند .
خسته ام می دانی ؟
باید باز روزها وشب ها منتظر بمانم شاید کسی صدایم کند ..
قلب من خسته است
و من راه می روم به خیال پیدا کردن جای پاهایی که فاصله ای شدند برای جدایی تو از من
از سایه ای که شبیه تو باشد می ترسم..
بیا برگرد..!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.