جمعه ۲ آذر
انتظار آبی شعری از شیدای یاس
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸ شماره ثبت ۱۴۲۴۵
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
بر لبم می دوزم
قطره ی نور خدا
سایه ها خاموشند
گلشنی مدهوش است
قلکی بر دوشم
خالی از خاطره ها
باور یاس شده تن پوشم
نفسم بارور از فاصله ها می گردد
خسته از حلقه ی تکرار
نگاه
از قفس شیشه ای ماه ، رها می گردد
دل من آویزان
باده ای می نوشم
باده از رقص خیال
قلب در گردش عشق
کوچه ای بی پایان
نرمه ی حاشیه ی لخت نگاه
تا سحر
مستی بی تاب زمان می جوشد
انتظار آبی
سرخی گونه ی عشق
واژگون در فرج یار ، چه ها می گردد
پشت چشمان وجود
نرگسی خوابیده
دلبر حادثه ی قرنیه ها می گردد
دلبرم رخ بنما
پرده ی غیب در این وادی ایمن بگشا
واژه هایم لبریز
شعر خیسم باران
شبنم مژگانم
بال های ساده ی رقص دعا می گردد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.