سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر طيارغيبعلي زاده
آخرین اشعار ناب طيارغيبعلي زاده
|
همه رفتندومن تنها نشستم کنج این خونه با یه احساس پاییزی واین قلبی که داغونه شدم تنهاترین تنها تواین اوضاع وارونه واسم جایی نشددنیابجززندون وغمخونه نشدپیداهمون عشقی که باشه پای احساسم میدونم دل بدم بی شک قمارعشقومیبازم توی تقویم عمرمن بجزرنج وشکستن نیست به غیرازبیوفایی وریاودل گسستن نیست نشدیک شب چه باگریه نخوابم باغم دیروز تمام عمرمن گم شدمیان ماتم دیروز سراغ هرگلی رفتم نشدکه تکیه گاهم شه ازعطرش ساده میخوندم یکی دیگه تودنیاشه رفیق نیمه راهم شدبه هرکی دستمودادم بازخم این شکستنها توی بیراهه افتادم رسیدم به سراب آآرزوهای دل ساده دیگه دنیاوآدمهاش ازاین چشم من افتاده...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.