جمعه ۲ آذر
نامه ای به یک... شعری از طيارغيبعلي زاده
از دفتر شل نوشته ها نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۴۷۲۸۴
بازدید : ۷۷۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر طيارغيبعلي زاده
آخرین اشعار ناب طيارغيبعلي زاده
|
گاه نمیدانم توووو چه مینویسی!!
واژه هایت بوی تفرقه وانزجارمیدهد!
خانه ات را ازپای بست ویران نمودی
چه تهمتهاچه به همراهانت نزدی
کمی به خود آی وخودت رااز من,ذهنی رهاساز
تااندکی به آرامش درون برسی
این صادقانه ترین ودلسوزانه ترین توصیه
من به یک مثلادوست بود
رهاباشی تالذت پروازراتجربه کنی
منیت ها تورابه انحطاط خواهدکشاند
هرچندکلامت همانندنوای قناری
بظاهردلفریب باشد
امامن روانت را ازچشمانت,ازلباست,
ازلبخندت,... بهترازخودت میبینم
این ره که تومیروی به هیچستان است
...................................................................
گاهی گرگ بودن بهترازروباه بودن است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
بسیاررزیبا وتاثیرگذار